Møder & konferencer

Med mere end 20.000m2 fordelt på ni etager kan alt lade sig gøre i dette rustikke og særprægede hus. Hvad enten det er det inspirerende og uhøjtidelige møde, den skarpe erhvervskonference eller det højtråbende event. Vi tilbereder arrangementet lige efter jeres ønsker og står til rådighed med sparring og masser af idéer til hvordan dit arrangement bliver helt perfekt.

Vi elsker god service og står for moderne og professionel afvikling hele vejen rundt.

Testimonials

"Vi har holdt flere arrangementer i Musikkens Hus, og det har været en fornøjelse hver gang. Når vi inviterer vores kunder og forretningsforbindelser, så er det vigtigt for os, at kvaliteten er i top.

Med professionalisme, god service og fantastiske omgivelser bidrager Musikkens Hus til, at vi har de bedste rammer omkring vores arrangementer, hvilket giver følelsen af en god totaloplevelse.

Musikkens Hus lever altid op til aftalerne og er fantastisk imødekommende – også hvis vi ønsker noget tilpasset.  Det skaber en tillid og tryghed i samarbejdet og gør, at vi bestemt har lyst til at komme tilbage en anden gang."

- Vibeke Woetmann, BDO

"I Nordjyske Bank har vi i løbet af de seneste 3-4 år brugt forskellige lokaliteter i Musikkens Hus til vidt forskellige formål: Lige fra et heldags møde for 15 personer i restauranten til store medarbejderarrangementer med flere hundrede medarbejdere og ægtefæller, hvor vi har været på både forpladsen, i øvre og nedre foyer, koncertsalen og i intimsalen. I alle tilfælde er vi blevet mødt med en fantastisk vilje fra husets side til konstruktivt at imødekomme vores ønsker og behov, så vi kunnet udbyde og afvikle nogle unikke oplevelser for vores gæster."

- Palle Skyum, Nordjyske Bank