22/ 10
2020
Koncertsalen

Kl. 19:00

DKK (1) 404,- (2) 329,- inkl. gebyr.

Varighed: Ca. 2x50 minutter

NB: Du kan ikke bruge gavekort til Musikkens Hus, da Tikko er arrangør.

Morten Münster

Få en unik aften med Skandinaviens førende ekspert inden for adfærdsdesign - forfatteren bag 'Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag'.

Forandringerne vælter ned over os, og det går hurtigere og hurtigere. Så hvad er den mest effektive opskrift på at kunne følge med? Hvordan forandrer vi os hurtigere uden at gå på kompromis med arbejdsmiljøet? Og hvilke helt konkrete tips og tricks til at skabe effektive forandringer har vi overset?

Det vil Morten Münster løfte sløret for på denne helt særlige aften.

Det er første (og måske sidste) gang nogensinde, at Morten Münster har sagt ja til at holde et åbent foredrag, så det er nu, du skal slå til!

Morten Münster indvier dig i de mest effektive teknikker fra adfærdsdesign. Han deler ud af sine mange erfaringer med succesfulde og fallerede forandringsforsøg, og så vil han give dig enkle, lavpraktiske råd, du kan gå tilbage og implementere i din organisation.

Ny bog på vej

Derudover kan vi dele en lille nyhed med jer. Morten er i gang med at skrive opfølgeren til sin succesfulde bog ’Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag’, som udkommer til september. Bogen kommer til at handle om de fejlagtige overbevisninger, der står i vejen for effektive forandringer. I virkeligheden handler vejen til hurtige, effektive forandringer om:

• at organisationer skal forandre sig mindre – ikke mere
• at vi skal satse meget mindre på motivation som virkemiddel
• at vi alle skal være mere uambitiøse

Det lyder umiddelbart helt forkert, men når du har hørt foredraget, vil det give virkelig god mening.

Om Morten Münster

Han er Skandinaviens førende ekspert inden for adfærdsdesign, og lige om lidt bliver Morten Münster den yngste forfatter til at sælge 100.000 businessbøger inden for landets grænser. Til dagligt rådgiver han danske og internationale organisationer om, hvordan de forandrer sig hurtigst, smartest og mest smidigt.

Hans kunder tæller Adidas, Siemens, LEGO, Novo, Ørsted og en lang række offentlige organisationer og NGO’er. Derudover er Morten Münster fast skribent for flere dagblade, f.eks. Børsen og Politiken, hvor hans klummer bliver læst af over 100.000 mennesker om året.

Arrangør: Foredraget er arrangeret af TIKKO, der er en af landets største arrangører af foredrag med aktuelle, kendte og spændende personligheder fra ind- og udland. Billetterne sælges via TIKKOs eget billetsystem, og det er derfor ikke muligt at anvende gavekort udstedt af Musikkens Hus til dette arrangement. 

Tikkos kundeservice kan kontaktes på tlf. 88 775 770